@JonathanJetson and band copy @Brandon_Hilton 26 comments

Apparently BH and this JonathanJetson guy are fighting because Brandon is claiming that Jonathan and his band are copying everything that BH does. Sounds like someone is jealous, or someone is really copying him. Either way it’s stupid from both sides. I just think it’s funny that BH would actually think people copy him when doesn’t he copy everyone and lie about everything he does? Just saying. And it’s all over some background design by Andy Vanity or something.

bhcomment1

bhcomment2

bhtwitter

jjtwitter

thoughts???

Views All Time
1
Views Today
2

About the author

Alex Thornberry wrote one article on this blog.


Get A Trackback Link

1 Trackbacks/Pingbacks

1.

25 comments

Anonymous, March 29, 2010

LOL thats obv Brandon idk who hes trying to fool AND allll those boys are ugly :)

Oh, March 29, 2010

People obviously haven’t realized that nobody cares about Brandon anymore.

Anonymous, March 29, 2010

^ Exactly. And Brandon quite posting on here 😀 it makes you look even more pathetic having to stick up for yourself anonymously.

John Hock, March 29, 2010

That is thee gayest looking band I’ve ever seen… ever.

llolzzolol, March 29, 2010

lmfao@ “if you even steal ‘brandons’ saying…”

so what he copyrighted words &phrases now too ?

Anonymous, March 29, 2010

this guy is hotter.. sorry

Anonymous, March 29, 2010

brandon’s music is shit why would someone copy it

Anonymous, March 29, 2010

ugh. all those designs are hideous.

alexxxx, March 29, 2010

eww, that looks like my hairy vag. eewwwww

Gagelang, March 29, 2010

Uhm- Andy makes layouts for everyone, no competition here. StickyDrama is so lame- you guys are like all thouse other magazines that turn small things into big ones. kthxbai. http://www.twitter.com/gagelang <=== follow

Anonymous, March 29, 2010

you cannot copyright anything on twitter without real permission.

Anonymous, March 29, 2010

brandon disgusts me so much, i cant even begin to explain.

Anonymous, March 29, 2010

BH really needs a life.

zZzSarahzZz, March 29, 2010

ew no one fucking likes either of them and brandon hilton seems to think EVERYONES copying him when he copied everyone. oh no my hairs blonde i must be copying brandon hilton!

Anonymous, March 29, 2010

^^^^^so true! i think brandon has mental issues.^^^^

Seriously? Wow!!, March 29, 2010

I think it’s pretty pathetic that Brandon Hilton think’s he actually owns the saying “I’m done”. Seriously? I say I’m done all the time, so does that mean I’m stealing “his phrase too”? Did he patent it??? And the other issue I have with all this crap is: Why does he or anyone else think OBSESSION copied his background. Really? Do you know how many cd cover’s look alike? What about photographers who use the same poses and props for their clients and Fashion designers who use the same colors, trends and styles. So should we sue all these people for having “similarities”?? Sooooooo Get the hell over yourself!!!! And grow up!!

Anonymous, March 29, 2010

this is like the 4th crappy fag techno ‘band’ on here in a month
please stop using stickydrama to promote your shit

Relates, March 29, 2010

Brandon has a very distinctive writing style. He does not understand that everyone can tell it is him posting.

mxrco, March 29, 2010

FAGS LIKE THESE ONES ARE GROSS

Anonymous, March 29, 2010

^^They dont seem gross I actually enjoy both BH and Obsession. stop fighting boys!!!!!!

Anonymous, March 29, 2010

i honestly cant stand seeing anything about this site. all everyone on here does is down people for no fucking reason. give people a break!

Victoria Laza, March 29, 2010

I thought these two were fucking dead.

Anonymous, March 29, 2010

SELF POST BRANDON! lol

one ball brandon, March 29, 2010

who does he think he’s fooling?

Anonymous, April 4, 2010

LOL the PS is basically rolling off those hideous pictures in droplets. I bet they wish they could all float off into their lovely edited little world where they could all look like mannequins and never have anyone seen their -gasp- real skin.


[Leave a comment]

Name:    E-mail:
Website:
Your message: